הבחירה להיות בעל עסק מלווה אותנו בכל שעות היממה, גם כשהעסק סגור. שיווק זו שפה אותה אנו מדברים כל הזמן: גם בבואנו למפגש חברתי, לא נפסול איתור הזדמנות עסקית. כך בדיוק נעשה גם בפייסבוק.
מאמר מאת: יעל אנגלרהפעילות בפייסבוק כבעלי העסקים, מתנהלת בחמישה רבדים:
- פרופיל
- קבוצות ושיתופי פעולה
- פרסום ממומן
- דף אוהדים מקצועי
- הפייסבוק של הלקוחות
רצוי לדעת את מי אנחנו פוגשים בכל רובד, מה כדאי לעשות ומה עדיף שלא.
1. פרופיל הפייסבוק – אישי
כבעל עסק שמטרתו קידום הכנסות, מוטב כי לא ישתמש בפרופיל הפייסבוק שלו לקידום מסרים פוליטיים, הטפות, גזענות, הכללות ולהימנע ממשחקי קנדי קראש, הימורים ושאלוני איזה חתול אתה – כל אלו יגרמו לסביבה, לתפוס אותנו בהתאם.
2. קבוצות ושתופי פעולה
3. פרסום ממומן
2. קהל היעד יהיה ממוקד ומדויק.
4. דף אוהדים מקצועי
דף פייסבוק המכיל פרסומים/ הודעות/ ניסיונות מכירה או לא מכיל כלום, לא יקדם את המטרה. פיתחתי שיטה לניהול דף פייסבוק עקבי ומעניין, בתכנון חודשי ובהשקעה של שעה אחת בחודש. עיקרה של השיטה מבוסס על מענה לסיבות בגללן אנשים גולשים בפייסבוק. אף אחד אינו מעוניין לראות פרסומות של עסק קטן, או לחוש שמנסים לשדל אותו לרכוש. אנשים כן מחפשים: מידע מעניין, שעשוע, מציצנות, להיות כוכבים, להרגיש חלק ממשהו ועוד. ככל שנייצר דף מקצועי אשר עונה על הצרכים, יושגו המטרות.
5. הפייסבוק של הלקוחות – הפה לאוזן הדיגיטלי – הרובד החשוב ביותר
עוד באותו נושא…
איך להגדיל תפוקות ותוצאות – ולא שעות והוצאות…
תוכן עניינים תהליך הגלובליזציה שעובר השוק חייבו את המעסיקים והמנהלים למצוא פתרונות ניהוליים חדשים.
אסטרטגיה- האם תם זמנה?
מה לעשות בזמן הקרוב כדי לקדם את העסק? האם אסטרטגיה קובעת כיצד לפעול או מתי לפעול? והאם אסטרטגיה היא דבר חשוב.
קידום העסק בפייסבוק
הבחירה להיות בעל עסק מלווה אותנו בכל שעות היממה, גם כשהעסק סגור. שיווק זו שפה אותה אנו מדברים כל הזמן: גם בבואנו למפגש חברתי, לא נפסול איתור הזדמנות עסקית. כך בדיוק נעשה גם בפייסבוק.מאמר מאת:
מה זה מודל עסקי ומה ניתן לעשות עם זה?
בעולם המורכב של עסקים, הצלחה היא לא רק יעד; זה מסע רצופה החלטות אסטרטגיות שיכולות לעשות או לשבור חברה. תארו לעצמכם שיש לכם את ספר ההדרכה האולטימטיבי – שרטוט שלא רק מאיר את הדרך לרווחיות