מי שרוצה להקים עסק חדש או לבצע שינוי משמעותי בעסק קיים, צריך להכין תכנית עסקית. איך עושים זאת?
המאמר נכתב ע”י מנהל ליווי עסקי במעוף.
אז איך עושים זאת ומה עדיף?
ומה קורה בפועל הרבה פעמים?
עוד באותו נושא…
ייעוץ ארגוני
ייעוץ ארגוני הוא תחום המתמקד בארגון ובתהליכים בתוכו ובסביבתו, ונועד לשפר את התפקוד שלו. ייעוץ ארגוני תומך בארגון המתמודד עם סביבה דינמית. במציאות זו נדרש הארגון להגביר באופן מתמיד את יכולותיו וכושר הסתגלותו, כך שלמעשה
למידה ארגונית
למידה ארגונית למידה ארגונית (Organizational learning) היא מכלול תהליכים ואירועים המתרחשים בארגונים ובהם מתחולל אצל אנשים בארגון שינוי בידע, במיומנויות, בדפוסי הפעולה ובדפוסי המחשבה העשויים להשפיע לטובה על תחומי הפעולה של הארגון. מאפייני הלמידה הארגונית
לבד בצמרת? –דירקטוריון ניהולי (חיצוני) יעשה זאת אחרת
כדי לנהל ארגון לצמיחה ושיפור מתמיד – נדרש לעבוד בתוכנית עבודה, תקציב, בקרה ומדידה וגורם מקצועי חיצוני אשר מסוגל להעמיד מראה לצוות הניהולי ולהביא את הניסיון שלו ממאות ארגונים
עושים סדר בעסק! 10 עצות לבדיקת הסדר בעסק
איך לעשות סדר בעסק? עסקים קטנים נמצאים תמיד במרוץ ה”שוטף” ומתקשים לעצור אך לעיתים הדבר קריטי לקיומו של העסק. המאמר נכתב ע”י מנהל ליווי עסקי במעוף. אחד האתגרים החשובים של העסקים הקטנים הוא כיצד, מתי